Odp: Jak przyspieszyć kompa

Autor: Wiktor Dzierzecki - YanosiC (dzierzecki_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 09 Apr 2000 - 23:41:51 MET DST

Użytkownik ZZn <zimnyzenon_at_hotmail.com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych

> BTW: Winda twierdzi: "mozesz polepszyc wydajnosc wlaczajac pamiec
> wirtualna" ROTLAHMS!!! To pokazuje jakie buraki pracuja w Micro$yfie

Ten tekst został napisany w czasach kiedy przeciętny użytkownik miał
tyle RAMu (np. ja: 8MB) że włączenie pamięci wirtualnej decydowało w
ogóle o możliwości pracy na komputerze z Windowsem.
Dewaluacja tego tekstu nastąpiła dlatego że na przestrzeni 5 ostatnich
lat ceny pamięci spadały dużo szybciej niż rosły wymagania pamięciowe
kolejnych Windowsów.

--
YanosiC ICQ 3206690, GSM/SMS 602573934
najnowszy cennik sprzętu komputerowego, sklep online: