Re: Jak przyspieszyć kompa

Autor: Jacenty (jacenty_at_home.com)
Data: Sun 09 Apr 2000 - 21:38:57 MET DST

ZZn wrote:

> BTW: Winda twierdzi: "mozesz polepszyc wydajnosc wlaczajac pamiec
> wirtualna" ROTLAHMS!!! To pokazuje jakie buraki pracuja w Micro$yfie

Oczywiscie TY jestes najmadrzejszy i wiesz najlepiej ;-) Nie zebym =

bronil M$, ale jak widze odpowiedzi w tym stylu to smiac mi sie chce. =

Nie podoba ci sie system? To po jaka cholere go uzywasz? ;-) Nie ma =

(jeszcze ;-) obowiazku uzywania produkt=F3w pana z Redmont.

pozdrawiam,

Jacenty

--
A much wittier reply came to mind immediately after I clicked the 'Send' =
button.