Re: Komercyjny e-mail

Autor: zuko / Shark von Cygnus (shark_at_post.pl)
Data: Sun 09 Apr 2000 - 18:03:24 MET DST

On Sun, 9 Apr 2000 13:07:43 +0200, "DooM3R"
<doomer87_at_antispamerbox.poczta.onet.pl> wrote:

>Cze Wam wszystkim!
>Jak w topicu - jaką firmę proponujecie? Zależy mi na w miarę niskiej cenie,
>pojemność nie musi być ogromna. Ale za to musi być niezawodna skrzyneczka
>(ewentualnie również stronka WWW) - nie tak, jak darmowe onet, wp, polbox,
>kki itp., gdzie zdarzają się "trudne dni". Jeśli nie sprawi Wam to
>zbytniego problemu, to proszę jednak o re na priva - chociaż niekoniecznie,
>ofkoz.

ja uzywam konta na homenecie http://home.pl. ale zdazaja sie tam tez
sytuacji, ze konto przez pare godzin nie dziala. serwis mowi, ze to
nie ich wina, tylko tepsy, ktora cos nawala z laczami. ale generalnie
jestem zadowolony. placisz 150 zeta plus vata i masz wieczyste
20-megowe konto pocztowe.

--
zuko / Shark von Cygnus