Odp: AMD K6-2-500MHz + Voodoo1

Autor: Scorpio (scorpio_at_polbox.com)
Data: Sun 09 Apr 2000 - 11:47:19 MET DST

Pisze, bo porownywalem np.
Q2 640x480x16
K6 2 333 + Savage3d - 47fps.
k6 2 333 + Savage3d - 35fps.
Jakby nie bylo to chyba o czyms swiatczy, w innych testach bylo podobnie.

Savage zawsze byl dobry w niskich rozdzielczosciach, teraz mam S4 i K6 2 450
i w Q2(640x...) mam 96fps, a kumpel z TNT2 81fps. Faktem jest, ze w
wyzszych(od 1024x768) zostaje daleko w tyle,ale w przypadku V1 i tak nie ma
to wiekszego znaczenia. Ogolnie o kartach Savage kraza jakies bzdurne
pogloski, ze sa niekompatybilne, wieszaja sie i tym podobne, ja instalowalem
te karty w roznych kompach(MVP3, ALI, LX, BX) i zadna nie sprawiala
problemow. Problem najprawdopodobniej polega na tym, ze S3(Diamond,VIA?)
narpierw daje karty do sprzedazy, a pozniej robi pozadne sterowniki, z
Savage2000 w tej chwili jest podobnie, teraz ludzie wyrobia sobie o nim
nieprzychylne zdanie, a pozniej jak juz bedzie mial dopracowane stery, to
nikt juz go nie kupi, bo tacy jak Vindex czy MGB beda mu odradzali.