Re: Odp: PIII BOX i OEM

Autor: DAREK (darles_at_ceti.com.pl)
Data: Sun 09 Apr 2000 - 10:41:55 MET DST

On Sat, 8 Apr 2000 08:34:47 +0200, "Kosmita" <gruber_at_free.polbox.pl>
wrote:

>BOX - procesor z firmowym wiatrakiem intela (niezlym moje PII300 chodzi na
>450 bez dodatkowej wentylacji :-)), certyfikatem, naklejka i zapakowany w
>pudeleczko a i najwazniejsze 3 lata gwarancji
Chyba miales na mysli Celerona a nie PII, o ile wzrosla ci temperatura
CPU ?
Wlasnie kilka dni temu zapragnalem ulzyc mojemu PII333_at_400 i chcialem
zmienic BOXowy radiatorek na cos powazniejszego, niestety tak go
zanitowali ze ani rusz :-(((
Poza tym nawet silikonu pod radiator nie dali :-((

>OEM,BULK - sam procesor bez niczego - 1 rok gwarancji
Tylko gwarancji szkoda, radiator z wiatraczkiem wole dla swojego proca
wybierać sam.