Re: Problem z modemem Zoltrix HCF-56k Spirit

Autor: hallucinogen (chlop_at_promail.pl)
Data: Sat 08 Apr 2000 - 21:05:19 MET DST

Czesc wszystkim!
Mam ten modem i jest z nim wszystko ok ale podobno chociaz nie wiem czy to
prawda jest w jakiejs seri tych modemow blad konstrukcji ktory dosyc prosto
mozna rozwiazac samodzielnie oczywiscie jezeli nie zalezy komus na gwarancji
lub juz jej nie posiada. Jest to opisane dosyc dokladnie na stronce.
http://www.free.com.pl/gayosek/modemy.htm
Jest jeszcze inne rozwiazanie gdzies kiedys ktos na grupie chwalil sie ze ma
jakis wpis do rejestru windy ktory zalatwia ten problem ale nie mam tego bo
u mnie chodzi ok.