Jak zmienic przerwanie

Autor: hallucinogen (chlop_at_promail.pl)
Data: Sat 08 Apr 2000 - 21:22:12 MET DST

Czesc wszystkim
Moze ktos wskazac jak zmienic przerwanie dla urzadzenia bo niektore
urzadzenia pracuja u mnie na jednym przerwaniu a mam jeszcze 2 przerwania
wolne tak wiec pomyslalem ze niektore urzadzenia ktore pracuja na tym samym
IRQ mozna by przenies na inne. Wiem oczywiscie ze Winda potrafi dzielic
przerwanie dla dwoch urzadzen pracujacych na jednym ale po co skoro sa
jeszcze wolne IRQ.

--
hprzemek_at_kki.net.pl
chlop_at_promail.pl