Odp: Odp: Pentium czy AMD

Autor: Kowalski (dragon991_at_poczta.wp.pl)
Data: Sat 08 Apr 2000 - 22:02:59 MET DST

Użytkownik Faroth <vix99_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:38ef8e54_at_news.vogel.pl...

praktyce.

O co Ci chodzi! Przecie dyskutujemy o tym który procesor jest
lepszy w pracy. Ta lista nie zajmuje się przecieć opisem
technicznym mikroprocesorów. Czy jesteś adwokatem tego goście czy
wysłałeś z innego konta. Myslę chyba że to drugie :-)

Dam sobie głowe uciąć że nikt nie wie jak działa procesor. Ten
kto pisze, że wie to tylko mu się tak wydaje.