Konwersja z NTSC na PAL (partial OT)

Autor: Tomasz Glowacki (glowacka_at_bobas.czd.waw.pl)
Data: Sat 08 Apr 2000 - 17:45:55 MET DST

Cze !

   Mam do was kilka pytań. Jakiś czas temu dostałem kamerę Sony niestety
jest ona z USA, i oczywiście nagrywa w NTSC.

Wcześniej myślałem, że to żadna przeszkoda, bo i tak będę odtwarzał z
kamery. Niestety, rozeszło się że mam kamerkę i paru osobom ponagrywałem
filmy. Teraz chcą to ode mnie na VHS albo w MPEG.

Oddanie kaset do studia aby to z NTSC na PAL przegrali jest troszkę
kosztowne i niewygodne.

Chciałbym dokonać konwersji za pomocą peceta i jakiejś karty + soft.

Jaką kartę polecacie ? Nie musi (albo nie może :) ) być to drogi hardware,
jakość nie musi być studyjna. Soft to pewnie Adobe Premiere.... chociaż
tutaj nie mam zbyt wielkiego pojęcia... jest jakiś dobry fajny program do
czegoś takiego ?

Pozdrawiam
Tomek

--
  TomeQ^AVD^BRK (Tomasz Głowacki) UIN: *14648504*
      tomeq_at_amigascne.org