Re: UDMA 2 - problem ?

Autor: Witold Masznigut vel Vitto (vitto_at_box43.gnet.pl)
Data: Sat 08 Apr 2000 - 17:15:33 MET DST

Dnia 7 Apr 2000 06:06:44 GMT , "Chris" <krzyss_at_poczta.onet.pl> po
dogłębnym przeanalizowaniu mojej wypowiedzi napisał:
>Czesc,
>Obawiam sie, ze mam problem:
>HDD Seagate UDMA/66 + plyta Soltek 62B (Intel BX, UDMA/33) -
> kontroler na plycie rozpoznaje dysk jako UDMA Mode 2 -
> czy to znaczy ze dysk nie pracuje UDMA/33 ?

Nie ,to oznacza że dysk *pracuje* w trybie udma33 ,nawiasem bo tak
jest aktualnie ustawiony przez producenta

>Jesli tak, to czy dolozenie dodatkowego kontrolera UDMA/66 zwiekszyloby osiagi dysku ?

na pewno tyle że wymagane jest przełączenie dysku w tryb UDMA4=UDMA66
a po za tym odpowiedni kabel

> Ktory z dostepnych na rynku kontrolerow wart
>jest polecenia ?

nie mam rozeznania w temacie , sam korzystam z udma33
btw tylko pytanie czy potrzebujesz tego sprzętu do pracy ,której
efekty będą wydajniejsze dzięki transferowi jaki daje udma66 czy po
prostu chcesz mieć i np. grać i wykorzystywać kompa jako
"komputer domowy" bo w tym drugim wypadku IMO uważam to za
nieporozumienie .

--
Vitto
icq 35604090 - vitto_at_box43.gnet.pl