Re: Odp: Odp: Czy to z³om??

Autor: ZZn (zimnyzenon_at_hotmail.com)
Data: Sat 08 Apr 2000 - 16:58:55 MET DST

Wiktor Dzierzecki - YanosiC napisa³(a):

> raczej to Ty i Twój kumpel trafili¶cie na jak±¶ nienajlepsz± seriê
> dysków Samsunga...

To nie ja i nie moj kumpel, tylko moi klienci... A o Samsungach slysze
ballady juz od 2 lat, miedzy innymi kiedys na forum dyskusyjnym
windows.online, kiedy jeszcze istnialo.

> Bo raczej niewiele osób narzeka na dyski Samsunga - choæby na tej
> grupie.

Ale znam wielu ludzi w realu, ktorzy maja z nimi powazne problemy,
podobnie jest z Caviarami.

--
      Pozdrowienia, Zen0n
HZ: 'Na mordy carow cala Europa