Odp: ISDN

Autor: b_at_nit@
Data: Sat 08 Apr 2000 - 13:43:33 MET DST

Użytkownik ZOMO <fuckonet_at_poczta.onet.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:VwCH4.48053$a01.1050431_at_news.tpnet.pl...
> wobec tego mam pare pytan
> (i zapewne bede mial jeszcze w przyszlosci)
> na pierwszy ogien sprzet - co trzeba miec
> zeby korzystac z Internetu przez ISDN

Chmmm ..... uzywam od ok. trzech lat karty wewnetrznej - FritzCard
 jedna z lepszych moim skromnym zdaniem ...patrz : http://www.avm.de )
Polecam wydanie PNP PCI ( wczesniej mialem ISA ale trzeba ja recznie
instalowac i czasami byly problemy z wolnym przerwaniem ) ...choc
oczywiscie mozna sobie sprawic USB
Nie wiem jaki standart obowiazuje w Pl ale mysle ze Euro ( DSS1 )
Fritzem mam srednio 6,5-7.2 kB/s transfer ( bez dublowania kanalow )
Mam tez jeszcze Isdn karte Roboticsa TA ( lezy w szufladzie bo tam
mialem na maxa 5.6 .... )
No ..to chyba podstawa : lacze i terminator dostaniesz od firmy +
zakup karty ( jakos nie mam przekonania do zewnetrznych modemow ) i
juz surfujesz .. :)

b_at_nit@