Zawiesza się przy uruchomieniu

Autor: DW (wwwds_at_sandomierz.opoka.org.pl)
Data: Sat 08 Apr 2000 - 10:34:29 MET DST

Witam!
Mam problem od roku czasu i nie mogę sobie poradzić z nim.
Czasem (ok. 1/2 przypadków) przy włączeniu komputera zawiesza się
wyświetlając komunikat:
c:\windows\system\vmm32.vxd Brak / załadowanie niemożliwe
Naciśnij klawisz w celu kontynuacji

i wszystko znika, trzeba od nowa wlączać komputer i może tym razem sie
uruchomi.
Instalowałem i fdiskowałem dysk twardy i instalowałem windows 98 od początku
(wersję I i II) i nic nie pomaga.

Mój komputer to.: Pentium Celeron 333MHz, 96 RAM, SVGA STB, Modem Diamond
Supra.

Gdyby ktoś mógł mi poradzić byłbym wdzięczny.