Zoltrix "Spirit" Winmodem czy nie?

Autor: Peter Black (piotr33_at_priv5.onet.pl)
Data: Sat 08 Apr 2000 - 04:53:29 MET DST

Zawsze mialem dobre zdanie o Spiritach bo byly tanie i dzialaly.
Do dzisiaj.Kupilem to cudo przynioslem do domu ,rozpakowalem
i stwierdzilem ,ze cos na tej plytce brakuje mi jednego scalaka.
Nie ma "Rockcwela" tylko jakies takie jedno male gowienko
"Connexian".Podczas instalacji zaczely sie doladowywac sterowniki
HCF co skonczylo sie zwisem kompa (HCF Modem Enumerator).
Minimalna konfiguracja dla tego zlomu to P100 16 MB Ram.
Ja ma 200MMX i 64 MB Ram.Po wielu probach z wymiana systemu
wlacznie nic sie nie zmienilo (zwisy systemu w czasie instalacji HCF).
Zawsze myslalem ,ze Spirit nie jest win modemem.
Czy cos sie zmienilo? Czy sa dwie wersje tej karty z procesorem i bez?

pozdrawiam
Piotr