AMD-K6-2 500MHz i VooDoo1

Autor: Rurek WS (rurek_at_friko.sos.com.pl)
Data: Fri 07 Apr 2000 - 22:57:23 MET DST

Witam.
Mam plyte MS-5169 bios ver3.4 (z12/27/99). Procek AMD k2 500MHz. Grafika Ati
rage IIc (AGP), i VooDoo1
W Windows 98 podczas uruchamiania jakielkolwiek gry pojawia sie bialy,
czarny, zielony (lub inny kolor) ekran.
Blad powoduje karta VooDoo1 (po wylaczeniu jej w Menadzerze urzadzen gry sie
uruchamiaja (software rendering :-(( )
Wczesniej mialem proc 200MMX Intela, i wszystko dzialalo bez zarzutu.
Pisalem do 'wsparcia' amd (www.amd.pl) ale tam zbywali mnie tekstami abym
przestawil PC-ta ze 100MHz na 66MHz (co na samym poczatku sprawdzilem i blad
nadal byl), lub posprawdzal czy nie ma konfliktow IRQ i takie tam inne
teksty wymijajace, w koncu stwierdzili ze musze wymienic grafike w moim
komputerze bo VooDoo1 niebedzie 'chodzic' na moim sprzecie (z procesorem
AMD). Aby uslyszec takie porady to ja nie potrzebuje fachowcow z AMD, sam to
wiem ale narazie jeszcze chcialbym uruchomic ta konfiguracje co mam. Czy
ktos wie jak pozbyc sie w/w bledu.
Pozdrowienia.