Re: Karta sieciowa + opti ?

Autor: Grzegorz Sawicki (gsawicki_at_shell.mt.pl)
Data: Fri 07 Apr 2000 - 22:49:22 MET DST

On Thu, 06 Apr 2000 10:44:22 GMT, "Gustlik" <wwjan_at_kki.net.pl> wrote:

>Witam
>
>Od pewnego czasu mam powazny problem z ktorym nie moge sobie poradzic.
>Otoz wlozylem sobie karte sieciowa do kompa odpalam winde98 no i brak
>dzwieku.
>Co ciekawe po wyciagnieciu sieciowki dzwieku nadal nie ma.
>Prosze o jakakolwiek podpowiedz gdzie szukac bledu.
>
>Z góry za wszelkie informacje dziękuję.

Jesli sieciowka jest isowa, a dzwiekowka jest opti, to mam kiespka
wiadomosc. Moich 2 kumpli mialo kiedys opti i karty sieciowe na isie
za chiny nie chcialy pojsc. Albo byla siec albo dzwiek. W kazdym razie
jeden zmienil dzwiekowke, a drugi jakos tam fuksem to odpalil, ale nie
mam pojecia jak to zrobil. Jesli masz karte sieciowa na PCI to ci nie
pomoge, bo to powinno juz dobrze chodzic.

--
Grzegorz Sawicki
       gsawicki_at_shell.mt.pl