abit kilka pytan

Autor: Starfire (starfire_at_poczta.fm)
Data: Fri 07 Apr 2000 - 22:02:09 MET DST

Mam plyte abita be6 II i nie pokazuje mi sie predkosc wiatraczkow czemu?
Nie dziala lampka od suspend a podklaczona jest prawidlowo, i nie dziala pc
speaker podklaczalem tak i odwrotnie! Jak kazac pc wydac dzwieki z
glosniczka?

Czy mozna podlaczyc dysk uata 66 pod u ata33? jakim kablem? Cos trzeba
przstawic? Mam ibm 20,5 GB i nie chodzi pod uATA 33 mam tam do wyboru min.
ilosc glowioc 15 i 16 chyba teraz chodzi na UATA 66 i 126 glowic!

pozdrawiam