PCMCIA reader do desktopow

Autor: Fundacja na Rzecz Bezpiecznego Znieczulenia (jjgangsa_at_warman.com.pl)
Data: Fri 07 Apr 2000 - 20:34:27 MET DST

Kto mi poradzi gdzie mozna kupic ustrojstwo jak w temacie,
dla scislosci, chce wyposazyc desktopa we wszystkie mozliwosci
korzystania z PCMCIA bo glownym zastosowaniem ma byc uzycie przetwornika
A/C C/A ktory zwykle uzytkowany jest z notebookiem (na rynku moga byc
readery ktore tylko potrafia czytac karty pamieciowe z aparatow foto)

Interesuje mnie zakup na rynku krajowym, mam to kupic za pieniadze z KBN.

Pozdrawiam
Maciek Guc'