Odp: Voodoo 3 3000 TV-OUT

Autor: Wiktor Dzierzecki - YanosiC (dzierzecki_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 07 Apr 2000 - 19:42:27 MET DST

Użytkownik PeterPan <peterpan_at_yoyo.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:38ede144_at_news.astercity.net...

> A mozesz jeszcze polecic konkretnego producenta biorac pod uwage
jakosc
> karty, brak klopotow z jej obsluga, stosunek jakosc/cena?

a to juz niech grupa (pecet ;)) się wypowie bo ja nie mam wielkiego
doświadczenia z Ultrami.
Asusy są dobre podobno.

--
YanosiC ICQ 3206690, GSM/SMS 602573934
najnowszy cennik sprzętu komputerowego, sklep online: