>>>Problem z DVD i UDMA <<<<<<

Autor: barbi (barbi_at_polbox.com)
Data: Fri 07 Apr 2000 - 15:23:30 MET DST

Mam problem z napędem DVD LG-8080B
Otóż po prawidłowej instalacj pod win 98 SE , Napęd czasami niewidzi płyt
DVD
ale co najważniejsze jezeli jusz widzi tio tragicznie odtwarza.
Wygląda to mniewięcej tak , wczytuje przez ok 30 sek potem odtwarza
pare klatek przez jakieś 7 sek , i tak w kółko .
Sprawdzając całą konfigurację wyłączyłem UDMA w panelu w Windows .
Ku mojemu zdziwieniu wzasadzie to pomogło ale nie dokońca .
Napęd widzi wszystkie płyty i jako zwykły CD-ROM napęd zachowuje się
normalnie ,
natomiast przy odtwarzaniu DVD trochę przeskakuje i szarpie .
Wydaje mi się że jest to problem właściwie związany z UDMA i z chipsetem
Via
ma zainstalowanego servicepacka 4.19 i dotej pory wszystko ogólnie było
spoko
Moja ksprzęt to:
AMD-K6 II 500 / Epox MPV3C-M ( bios 12/6/99 ) 128 Ram /Voodoo 3 3000/
/ Dysk Caviar 28 GB / tuner tv AVER Media phone / sieciówka intela / SB 16/
DVD jest podpięnty na odzielnym kanale , sam napęd napewno jest Ok w 100 %
poniewarz mam jeszcze drugiego komputra z którym sprawdzałem i wszystko
jest ok
obraz płynny , zero jakiegokolwiek skakania, przerywania itp,
konfiguracja tego komputra jest następująca
AMD-K6 II 400 /A-open modelu niepamiętam ale jest na VIA / 32 ram/
grafika S3 tio64+ /dysk samsung 5 Gb / sieciówka intel /
natomias nie instalowałem rzadnych driverów do płyty , ani servicepacków
wszystko chodzi na standartowych z Win 98 SE .

Chciałbym na koniec podkreślić że napęd jest w 100% sprawny
w testach (DVDSpeed99) wypada ok , jest bardzo wydajny
oczywiście tylko z drugim komputrem .

Proszę o pomoc bądź jakieś wskazówki , chwilowo pomysły mi się wyczerpały ?
pozdrawiam Barbi