Re: czas zakupów - doradźcie co kupić pod K6

Autor: Krzysztof Nowak (nigel_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Fri 07 Apr 2000 - 09:31:11 MET DST

Bikej <bikej_at_box43.gnet.pl> wrote:

> Ja mam taką płytę wraz z K62-450 i Asus TNT2 i wbrew powszechnej opinii o
> wzajemnym gryzieniu się tych elementów u mnie wszystko chodzi OK - po
> zainstalowaniu, ma się rozumieć, kilku łatek i nowych sterów tego i owego z
> internatu...

Witam!
Wczoraj kupilem to mojej z zalozenia badziewnej plyty v-tech z 32mb ram oraz
k6-2 400 karte elsa erazor3 pro. Musze przyznac ze bylem zaskoczony ze karta
ruszyla bez wiekszych problemow, ale to chyba cecha kart elsa. Co mnie w
niej denerwuje: fakt ze niekiedy jak wychodze z jakiegos programu (gry, win
media payer) to wywala haslo ze w programie nastapil blad. Niby nic
szkodliwego, ale bardzo wnerwiajace. Prawdopodobnie w windzie 98se siedza
jeszcze jakies smieci po poprzedniej karcie i chyba problem rozwiaze
przeinstalowanie windy na nowo (directx zreszta tez)
Na koniec mala sugestia. Jesli juz cos kupujesz na tnt2 to pomysl jednak o
128mb ram. Bardzo sie przydaje do tych kart.

--
						Krzysztof Nowak
						nigel_at_zeus.polsl.gliwice.pl