Re: AGP w Win95 osr2

Autor: bamber (bamber_at_arno.pl)
Data: Fri 07 Apr 2000 - 02:20:09 MET DST

Zainstalowałem sobie ostatnio Win98 i uruchomiłem gierkę NightMare Creatures
i nie mogę ustawić żadnej rozdzielczości (jest automatycznie ustawiona na
0x0). Gdy miałem Win95, to mogłem nawet ustawić 1152x864 z zainstalowanym
USB suplement. Mój sprzęt to: STB Velocity 128 AGP, 96 MB Ram, PII 233_at_266.
Czego teraz nie mogę zmienić jakości grafiki, przecież Win98 lepiej wspiera
AGP?
Aha, może to wina sterowników. Mam NVidii 3.37 AGP, chociaż z drugiej strony
te sterowniki dały lepsze efekty w innej grze Colin McRea (mam wspaniałe
błotko wyrzucane z pod kół i osadzane na karoserii).
Jeszcze jedno pytanko: Jak to jest z tym OpenGL? Gdy używam sterowników
NVidii, to mam możliwość ustawiania sobie parametrów OpenGL. Czy gry same
przełaczaja się z Direct3D na OpenGL. Czy ktos może mi wytłumaczyć różnice,
bo jestem trochę zacofany w tej sprawie?