Re: Odp: Czy to z³om??

Autor: ZZn (zimnyzenon_at_hotmail.com)
Data: Thu 06 Apr 2000 - 22:34:57 MET DST

Wiktor Dzierzecki - YanosiC napisa³(a):
> niestety
> ooooooo przepraszam, dyski i monitory Samsunga s± OK, a nawet bardzo OK.
> dyski sa ciche i trwa³e, a monitory Samsung to klasa sama dla siebie.

Powiedz to tym, ktorzy utracili przez nie dane. Mi tez ludzie mowili, ze
flopy Zamzunga sa super, ale mialem przykra okazje sie przekonac, ze to
nieprawda. A co do twardych tej znamienitej firmy: wymienilem 10 sztuk
tej znakomitej tworczosci, teraz kumplowi pada nastepny i kroi sie
kolejna reklamacja. Zamzung robi bardzo dobre pamieci i monitory -
wszystko co ma jakis zwiazek z mechanika mu po prostu nie wychodzi, wiem
z doswiadczenia. Moze miales farta trafiajac na udane egzemplarze?

--
        Pozdrowienia, Zen0n
Imagine all the people livin' 4 2day