Re: p3 500E czy 2x cel 500????

Autor: Filozoofil (zbyfek_at_pertus.com.pl)
Data: Thu 06 Apr 2000 - 18:33:57 MET DST

Wojciech Giersz napisała w wiadomoœci: ...

>Moge slac, tylko po co Ci to, skoro i tak czytac nie umiesz? ;)

Mam niewidoma babcie, ktora mi to odcyfruje. Tylko nie zapomnij,
zeby w zalaczniku alfabetem Braile'a bylo. ;)

>Zlez mu z rury, to przestanie...zreszta moglbys ruszyc mozgownica (tzn.
>tym, co masz miedzy uszami - masz w ogole cos?)

Uszy to to niebieskie?

>sie kupy nie trzyma, przeciez natura nie ma w zwyczaju utrzymywania przy
>zyciu gatunkow zbednych - a kobiet lazi po swiecie od cholery.

Hoho, widze, ze tutaj jakas filozoficzna refleksja sie narodzila. Jestem
pod wrazeniem. :)

> Wiec wniosek masz oczywisty - to nie pies ;)

Aha.

>Te, smarku, jak ja zaczynalem offtopikowac na newsach, to Ty na komputer
>mowiles EEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! ;)

A czy wazne jest, co mowilem? Ja bym zwrocil uwage raczej na to,
co pisalem -- a bylo tego sporo. Ot, chocby niezwykle przenikliwa
analiza rynku komputerowego na lata 1600-1800. :)

>Nie ogladaj tyle telewizji, to Ci szkodzi na oczy (BARTEK! Nie opowiadaj
>mu tego odcinka LCMP!) ;)

Znowu o tym wenezuelskim serialu gadata? Coz, przyznam sie.
Nie wiem, o co chodzi... ;)

ZBF