Re: p3 500E czy 2x cel 500????

Autor: Filozoofil (zbyfek_at_pertus.com.pl)
Data: Thu 06 Apr 2000 - 18:29:55 MET DST

Wojciech Giersz napisa3a w wiadomooci: ...

>Oj.

No!

>Sorry - presja otoczenia ;)

Niech mi to bedzie ostatni raz! ;)

>Ooo, humanista, a takie brzydkie slowa zna? Nieladnie, panie fizoloff,
>nieladnier ;)

Ano nieladnier. Tak to juz bywa, kiedy sie wsrod scislowcow
czlowiek obraca... ;)

>Taaa, ze tez zawsze natrafie na takie niekumate cudactwo.

Ech, ze tez zawsze natrafie na takie niekumate cudactwo,
ktore nie kuma gry skojarzen. "selergrzadka" = niezbyt fonetycznie
uprawa Vindexa. Tego rolnika. I nie udawaj, ze skojarzyles, bo... ;)

>koperfilt = fonetycznie Copperfield. Taki oszust. I nie udawaj, ze
>skojarzyles, bo i tak nikt Ci nie uwierzy :)

Serio?! Qrna, nie wpadlbym na to! :)

ZBF