Re: p3 500E czy 2x cel 500????

Autor: MGB (mgb_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 06 Apr 2000 - 17:38:14 MET DST

Hi!

Wojciech Giersz <chektor_at_polsl.gliwice.pl> napisal(a):

>Widze sprzecznosc - jesli nie lubisz teledurniejow i nie ogladasz, to skad
>wiesz o co chodzi z tym telefonem? ;)

Ostatnio ktos mi tlumaczyl bo dostalem zabawny rysunek z tego
teleturnieju - pytanie bylo "ile razy w tym miesiacu zdradzila Cie
zona" - moze pytanie do przyjaciela :)))))

>Ja zwykle tez, z wyjatkiem Ligi Mistrzow i ogolnie ligowej kopaniny.

A fuj ! Jedyna zespolowa gra ktora mi sie podoba ma w nazwie Q :))))

>To czego sie awanturuje? :)

Dla zasady oczywiscie :)

>Ok, teraz lepiej. Czy okreslenie "na pojedynek" jest bardzo obrazliwe, czy
>tylko troche? Bo zastanawiam sie, ile razy powinienem dac Ci w leb za to
>stwierdzenie ;)

Poszukaj w encyklopedii...

>Kpia? Moze chodzilo Ci o kpine??

Chyba musze wymienic klawiaturwe... :(

>glownie tchorzliwi i zapyziali kurduple, wiec nie jestem pewien, czy to o
>to chodzilo ;)

Kpia ludzie zlosliwi i inteligentni, tchorzliwi kurduple chwytaja za
kalacha :)

--
Pozdrawiam !!!
MGB