Quake3 i Matrox G400

Autor: Radek (radekw_at_priv3.onet.pl)
Data: Thu 06 Apr 2000 - 14:44:39 MET DST

Witam,

Mam problem z zawieszaniem się Quake3. Dzieje się tak zawsze po pewnym
czasie (nie jest konkretnie definiowalny - ok. 10 minut gry), ale tylko
przy włączonym LIGHTMAP. Przy VORTEX wszystko działa bez problemu, ale
paskudnie wygląda i zauważalnie wolniej działa. Może jest tutaj ktoś,
kto rozwiązał ten problem w podobnej konfiguracji do mojej. Moja
konfiguracja:

konfiguracja sprzętowa:

AMD K6-2 450 (nie podkręcony)
Matrox G400 16 MB bez Dual Head
128 MB RAM
płyta Gigabyte AX na ALI 1541
SB 128 PCI

konfiguracja programowa:

najnowsze sterowniki do G400
najnowszy BIOS do płyty
najnowsze sterowniki AGP i IDE
najnowszy Point Release do Quake
najnowsze sterowniki do SBlastera

W Quake gram w 1024x768, ale w innych rozdzielczościach po włączeniu
Lighmap tak samo wiesza się komputer. W pewnym momencie wszystko staje,
dzwięk jest zapętlony i pozostaje tylko RESET. CTRL+ALT+DEL nie działa.

Pomóżcie :) Proszę o odpowiedzi także na priv. Dziękuję.
Radek