Re: jak dzielic dysk

Autor: MSD (marekd1_at_poczta.wp.pl)
Data: Thu 06 Apr 2000 - 13:05:50 MET DST

"Jakub Kasperkiewicz" <jmk_at_post.pl> wrote in message
| Sorry, ale czy to tak trudno odpowiedziec na to pytanie ????
| Rozumiem wszyscy uwazaja sie tuataj za guru i nauczycieli i odsylaja,
bo
| zamiast w pierwszej odpowiedzi
| mi napisac to jest to juz 4 post w tym watku, ktory sie ciagnie, bo
nikt nie
| chce odpowiedziec na proste pytanie.
Nikt tutaj nie uważa się za guru. Odesłałem cię na pl.comp.os.winnt bo
tam znajdziesz odpowiedź na swoje pytanie, a jeśli by jej tam nie było,
to właśnie tam powinieneś był wysłać swój post. Zapoznaj się z
netykietą zanim zaczniesz kogokolwiek krytykować.

| Jest to zenujace.
Zgadzam się, to jest żenujące.

Pozdrawiam
MSD