RE: p3 500E czy 2x cel 500????

Autor: Filozoofil (zbyfek_at_pertus.com.pl)
Data: Thu 06 Apr 2000 - 13:01:52 MET DST

Użytkownik Joustin <joustin_at_geocities.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:38eb28cf_at_news.vogel.pl...

Dobra, dobra. A ile razy blagales mnie na kolanach, zebym przeczytal
i przetlumaczyl Ci specyfikacje dotyczaca danego procesora,
bo sie Ciebie ludzie na grupach zaczynali pytac, a Ty...
Uch, robi sie chamsko. :)

> Wiemy dobrze jak w XIX w Werteryzm wplynal na mlodziez :))) Chcesz zeby
sie
> udusil kablem od myszki?

Nie musze sie dusic. Zabijacie mnie swoja "elokwencja". ;)

ZBF