Re: p3 500E czy 2x cel 500????

Autor: acc (acc_at_ii.uni.wroc.pl)
Data: Thu 06 Apr 2000 - 10:36:09 MET DST

Joustin napisał(a) w wiadomości: <38ebac8f_at_news.vogel.pl>...

>EEee... zle zrozumiales :P :)

:)

>Ma wzmocnienie sygnalu ... inaczej bys nic nie slyszal... (zobacz do
>instrukcji.. SB Pro mial np. 5W)
Cos mam wrazenie ze mieszasz z tym wzmacnianiem...

SB Pro mial np. 5W po to, abys mogl podlaczyc sluchawki lub nawet zwykle
glosniczki.
Tak samo jak niektore karty maja dwa wyjscia - Line Out (niewzmocnione w
ogole) i Spkr (ze wzmocnieniem). A live ma tylko Line Out - NIE wzmocnione.

>Hmm... mowimy raczej o sluchawkach... puszczalem na wiezy+drewniane
o sluchawkach? hehe:) Sluchawek nie uzywam od czasu jak uslyszalem live'a na
glosnikach:)))

>Ale.. mam nowy zestaw... i slysze szumy ...

no tak, pewnie jeszczce mieszkasz w domku jednorodzinnym daleko od szumu
miasta, sama natura w okolo i dlatego slyszysz szumy z live'a ! :)))

>A ucho mam czule... -- dlatego nie gram w sluchawkach :)

no...ja tez... tylko ze czule na bol sluchawek jak sie ma je >10h na
uszach:)

>mam wyslac Wav-a z moich? :)))) (tylko jak zmiezyc nat. dzwieku?)
mozesz, slij na priva jak bede mial czas to poslucham w domu.

--
acc
acc_at_ii.uni.wroc.pl