Stary laptop 486 -jak postępować

Autor: Jakub Pierzgalski (jakubpi_at_priv5.onet.pl)
Data: Thu 06 Apr 2000 - 10:30:53 MET DST

Kupiłem starego Laptopa IBM 486 50MHz. 8MB ram, padnięty
napęd FDD, dysk 340MB, baterie na 20 min., ten mini joystick zamiast
myszy i w komplecie pióro które na razie nie działa, zainstalowany Win3 w
wersji do tego sprzętu jest bardzo pocięty ale działa.
Na razie nie mam jak się do niego dobrać, niedziała FDD i planuję go
zlinkować
LPT. Przydał by się Win95 ale nie wiem czy konieczne jest to specjalne
oprogramowanie do pióra, itd.
Nie mam z tym doświadczenia.
Co z nim zrobić???

Jakub Pierzgalski