Drukarka Siemens-Nixdorf HighPrint 4813 - potrzebuje pomocy!

Autor: Miroo P. (miroo_at_i.am)
Data: Thu 06 Apr 2000 - 07:59:43 MET DST

Czesc,
Trafilem na taka drukarke i musze zmusic ja do druku
w Mazovii. A ona nie chce i juz! Nie mam do niej instrukcji,
a u Siemensa pisze, ze manuale maja tylko w formie
papierowej :(
Dziala toto na sterownikach od Epson LQ 1070. Ktos mi mowil,
ze to ta sama drukarka, tylko, ze Epson zrobil ja dla
S-N. Nie bardzo w to wierze bo LQ to iglowka, a Siemens
twierdzi, ze ta drukarka to atrament (i tak wlasnie jest).

W zwiazku z tym prosilbym o informacje - czy ta drukarka
miewa wbudowana Mazovie, czy PL znaki sa uploadowane
programowo? Bardzo przydalby mi sie rowniez opis
DIP-switches, moze tam jest rozwiazanie?

Z gory bardzo dziekuje,
Miroo

--
List wyslano przez bramkę www<>news http://www.newsgate.pl/wwwnews.shtml