Odp: E-mail i zdjecia

Autor: Wiktor Dzierzecki - YanosiC (dzierzecki_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 06 Apr 2000 - 04:20:11 MET DST

Użytkownik Zbyszek <zbyszek_at_bellsouth.net> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:JIMG4.7101$zR3.195400_at_news2.mia...
> Prosze o pomoc
> Wysylam poczte e-maile do siostry w Kraju. A ona nie moze sciagnac
listow
> ktore zawieraja zdjecie zeskanowane. Moze ma cos zle skonfigurowanego
> procku. Prosze o porady. Koncowke adresu E-mail ma @box43.gnet.pl
> .Ale mam znajomego ktory ma konto tez tam i nie ma takich problemow.
Co to
> moze byc.Bardzo prosze o pomoc.

1. Zdjecie najlepiej jeśli by było plikiem w formacie jpg (tzn małe:
maksymalnie ze 100-200kb). Jesli jest w innym formacie - zapisz go w
jpg, program w ktorym skanujesz na pewno to potrafi.
2. Siostra powinna miec zainstalowany jakis programik do przegladania
obrazków (np najlepszy i najpopularniejszy: ACDSee 3) lub w najgorszym
przypadku jakikolwiek, nawet duzy, program graficzny w ktorym mozna
otworzyc plik jpg. Jezeli siostra nie ma programu do przegladania
obrazków to odbierane przez nią zdjęcie nie jest skojarzone z żadnym
programem, a próba otwarcia tego zdjęcia powoduje wyświetlenie błędu.

Jak by co to sprawdz jak jest i pytaj dalej...

--
YanosiC ICQ 3206690, GSM/SMS 602573934
najnowszy cennik sprzętu komputerowego, sklep online: