Re: Nagrałem Audio na CD-R Memorex i wieża, cd-rom ją czytają, a zmieniarka w samoch. nie. Dlaczego?

Autor: bamber (bamber_at_arno.pl)
Data: Thu 06 Apr 2000 - 00:49:38 MET DST

Roman napisał(a) w wiadomości: <38eae076_at_security.net.pl>...
>Nic nie pomoze :(
>Tez tak mialem w stacjonarnym playerze CD
>1,2,3 utwor gubil sciezki a pozostale sa O.K
>Poprostu to wina optyki i nie wyrabia z plytka(wiekszy moment obrotowy
>blisko srodka plytki a w polowie plytka kreci sie wolniej i jakos to
dziala)

Czy to wina nagrywarki, nośnika? 4 Memorexy z Audio nagrał mi kolega chyba
na Ricohu i wszystkie chodzą w zmieniarce. U siebie na LG nagrałem 5, 1
tylko chodzi w zmieniarce, 2 nie , 2 następne sprawdzę dopiero. Przypomnę,
że wszystkie nagrane płyty u kolegi i u mnie, chodzą bez problemu w wieży i
w cd-romie.