kodowane pliki w WinZIP

Autor: ryszardt_at_kki.net.pl
Data: Wed 05 Apr 2000 - 23:06:59 MET DST

Czolem Grupowicze
Moze ktos z Was bedzie mogl mi pomoc. Otoz dzieciak "bawiac sie" komputerem
popakowal mi WinZIPem pliki i katalogi w ktorych mialem bardzo wazne dane. A
by bylo smieszniej powpisywal jakies hasla, ktorych nie potrafi teraz odtwor
zyc a ja nie mam dostepu do tych danych. Pech, ze nie zrobilem kopii tych da
nych. W zwiazku z tym mam do Was ogramna prosbe - moze ktos mial podobny pro
blem i podpowie mi jak go rozwiazac, moze jest jakis programik, ktory pozwol
i mi wyszukac hasla bo na piechote nie widze mozliwosci odzyskania tych dany
ch. Wszelkie informacje prosze na adres ryszardt_at_polbox.com za co z gory dzi
ekuje.
Ryszard Tegler