Re: Jaki sprzet?

Autor: PeterPan (peterpan_at_yoyo.pl)
Data: Wed 05 Apr 2000 - 15:54:27 MET DST

| heh :) Skad ja to znam :)

| Tak, i to o wiele.

:(

| Zalezy od reszty komponentow, moze pociagnac. A moze i nie...

Coraz lepiej :(. Dopiero zmenilem obudowe a tu znowu niespodzianka :(.

| Chodzilo mi o mozliwosci podkrecanai :)

Wiem. Ja za to troche zazdroszcze m.in. Tobie silniejszego sprzetu. Ale moze
juz niedlugo... :)

| Tia... wierz w to dalej :)
| Tak jak "planowana" zmiana cen pamieci we wrzesniu ? :))))

Co roku w lato wyraznie spadaja ceny a w tym roku "fachmany" przewiduja duzy
spadek ceny ropy co znacznie potani transport. Na razie i tak nie mam kasy
na calosc dlatego i tak musze zaczekac :(.

P.