Re: problem va6 abita

Autor: jacek (mercury_at_hades.ds1.agh.edu.pl)
Data: Wed 05 Apr 2000 - 14:58:14 MET DST

"Piotr Łaszczych" wrote:

> Mam płytę va6 i procek celeron 466. Przy uruchamianiu nie zawsze widoczny
> jest cache L2 w procesorze. Z reguly nie ma go gdy system jest restartowany.
> Czy ktokolwiek miał podobne problemy? Bios został, zmieniony na nowy
> (25.02.2000) i nie ma rezultatu. Poza tym sygnał dźwiękowy generowany jest
> przy uruchamianiu biosu na pierwszej odsłonie (gdzie testowana jest pamięć),
> a nie drugiej gdzie są przedstawiane parametry systemu...L2 cache również.
>
> Any solutions?

zakladam ze masz dobrze ustawiony bios, pewne typy oprogramowania (system op)
zmieniaja ustawienia
chipsetów, niezaleznie od ustawien biosu, np nieslawny windows. dlatego jesli
restart to tzw cold-restart.
najlepiej jest wylaczyc i wlaczyc kompa. ja mam taki przypadek ze karta grafiki
po restarcie zwyklym nic
nie wyswietla (oprocz kursora!!!). nestety w va6 bios nie wraca starych
ustawien po cieplym restarcie :(

mercury