partycja Beos i repartycjonowanie dysku?

Autor: mackozer (mackozer_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 05 Apr 2000 - 13:36:39 MET DST

Cześć!

Mam dysk 17GB podzielony na następujące partycje:
Główna C: - 5 GB
Rozszerzona:12 GB
d: 2GB
e: 5GB
f: 5GB

Chciałbym założyć partycję BEos ale słyszałem, że partycje nie dosowe mogą
być zakładane tylko poniżej 1024 klastra (czy jakoś tak).
Czy aby założyć partycję beosa wystarczy tylko zmniejszyć partycję główną
C:, a jeśli tak to do ilu GB (wiem że przy 2GB C: działa)
Co byście zrobili z tym fantem na moim miejscu?

MacKozer