Odp: Lexmark 3200

Autor: szymon (szymony_at_go2.pl)
Data: Tue 04 Apr 2000 - 11:43:49 MET DST

Użytkownik Krzysztof Stachnik <kstachnik_at_cmdik.pan.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:38E85829.8F498E54_at_cmdik.pan.pl...
> Czy ktos wie czy pasuja do w/w drukarki atramenty Samsunga, widzialem
> takie o prawie identycznym wygladzie kartridza i kosztujace ponizej
> 100zl.
> Krzysiek

samsung C50 powinien pasować bo InkTec sprzedaje jako jeden zestaw do
uzupełniania (kolor) do lexmarka 12A1980, compaq 337710-001 i samsung C50.
dodaje do tego sprytne narzedzie do otwierania naboju, ktore pasuje do
wszystkich trzech stad wymiary musza byc takie same pozostaje tylko pytanie
czy polaczenia elektroniki sa tez identyczne moze prosciej a napewno taniej
uzupelnic tusz wspomnianym zestawem (66zl za kolor cz-b 54zl zakup netem i
bardzo krotki czas przesylki ja zamawialem trzy razy i przesylke mialem na
drugi dzien a szlo to przez pol polski)
acha mozesz to zamowic pod www.deltex.com.pl

--
pozdrawiam