Re: Dysk startowy na cdrom??????

Autor: Daniel (sledz_at_ds3.pz.zgora.pl)
Data: Wed 05 Apr 2000 - 04:46:25 MET DST

> Cześć !!!
> Mam pytanie - jak wykonać dysk startowy na płycie cd rom. Mam dostęp
> do wypalarki. pozostaje tylko pytanie jak go wykonać.
> Proszę o jakieś możliwe rozwišzanie tego problemu.

Witam

Najlatwiej jest to zrobic za pomoca programiku do wypalania CD .pt"Nero"...
Znajduje sie tam opcja BootCD czy Bootable (nie pamietam) dalej juz powinienes
dac sobie rade program jest w miare prosty w obsludze..
Najwazniejsze w tym wszytkim jest przygotowanie sobie dyskietki
startowej..(Nero sciagnie sobie z niej Image) ..
Dyskietke taka mozna przyzadzic na wiele sposobow (podaje 2)
I.
  Step1: Tak produkujesz dyskietke aby wszytkie utile potrzebne Ci byly
spakowane(w miare miescily sie na dyskietce)(DN mozesz dyskietke z formatowac
na
              1.72MB)
  Step2: Tworzysz wirtualny dysk (RamDrive) w pamieci kompa i tam rozpakowujesz
zwoje archimum z utilami
  Step3: Z tak utowrzonego RamDrive'u mozna juz odpalac swoje aplikacje
np.Nortona, wszytkie potrzebne drivery . Uchroni Cie to przed wieloma
            problemami np. Bedziesz mogl zmienic cd'ka na innego.. Nortona i
reszte pierdol bedziesz mial w RamDrive
II
   Jest bardzo podobny do I
   Step1: Nie musisz juz pakowac utili, tyko podczas wypalania plytki wypal je
gdziesz w osobnym katalogu na plytce (np.Norton)
   Step2: Musisz tak zrobic dyskietke startowa aby zainicjalizowala RamDrive'a,
CD-ROM'a po czym do utworzonego RamDriva kopiujesz zawartosc
              katalogu z utilami i dopiero odpalasz reszte..Bedziesz mogl
wymieniac cd'ka ( twoje utile beda w pamieci ).

Jak nie dasz sobie rady to pisz do mnie na priva D.Sledzinski_at_ds3.pz.zgora.pl
podesle ci Image gotowej dyskietki 1.72MB (lapie wiekszosc kontorlerow SCSI,
masa utili do naprawiania dyskow itd. )
Pozdrowienia
                                        Sledz