Re: Najnowszy Pentium III 1 GHz

Autor: Vindex (vindex_at_post.pl)
Data: Wed 05 Apr 2000 - 00:17:08 MET DST

On Tue, 04 Apr 2000 14:14:26 GMT, rsokol_at_iname.com (Radoslaw Sokol)
wrote:

>Hi,
>
>Nie mam pojęcia. Co ma jedno do drugiego?

To ze jedna jaskolka wiosny nie czyni. Nie wiadomo ktory to rev.
plyty, jaki OS i co to znaczy "nie ma problemow"

>Jeżeli to jest stacja graficzna. I jeżeli do grafiki 3D -- po w 2D
>przyrost prędkości jest w zasadzie znikomy.

Powiedzmy ze zaden :)

> A i tak będzie działać,
>jak się wybierze odpowiednią, sprawdzoną kartę, a nie kupuje
>pierwszej lepszej w sklepie (w końcu nie tak się składa stacje
>robocze).

G400 nie jest pierwsza lepsza karta. Nie wiem jak Tobie ale mnie
srednio podoba sie zmniejszony wybor sprzetu

Pozdrowienia

Vindex