Nagrałem Audio na CD-R Memorex i wieża, cd-rom ją czytają, a zmieniarka w samoch. nie. Dlaczego?

Autor: bamber (bamber_at_arno.pl)
Data: Tue 04 Apr 2000 - 23:33:09 MET DST

Nagrałem utwory Audio na trzech płytach Memorex. Wieża i cd-rom wszystkie je
czytają bezproblemu, a moja zmieniarka w samochodzie i zmieniarka kolegi nie
chce czytać dwóch z tych trzech (tzn. od 1-3 ścieżki nie chce, a od 4 do 12
ścieżki czyta). Czy to wina płyty, bo według mnie to chyba tak, jeśli wieża
i cd-rom czytają.
Jakie są Wasze opinie na ten temat. Jakie płyty do Audio najlepiej używać?

--
Pozdrowienia, Marcin.
bamber_at_arno.pl