Odp: CTX

Autor: Brychu (brychusek_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 04 Apr 2000 - 20:19:43 MET DST

Użytkownik Tomek G. <tomek_at_net.dabrowa.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8cd5an$52u$1_at_aquarius.webcorp.com.pl...

> Od tygodnia posiadam PR711 FUTURA2000 i jest SUPER. Duzo chodzilem i
pytalem
> o sprzedawcow o monitorki i wiekszosc mowila CTX.
> Zastanow sie nad modelami na Trinitronie, naprawde warto.

No nie wiem. Te dwa poziome cienkie paski mogą być naprawdę wkurzające.
Zwłaszcza są dobrze widoczne na jasnym tle.
Ale to już podobno taka wada wszystkich trinitronów. Kwestia gustu.
Najlepiej dobrze obejrzeć przed zakupem.
Pozdrawiam.
Brychu.