Problem z UDMA w windzie

Autor: Konrad 'Wild_Vise' Sobczak (kon_sob_at_priv6.onet.pl)
Data: Tue 04 Apr 2000 - 16:43:35 MET DST

Qmpel ma plytke via-503+ z dma 33, no i jest problem
W instrukcji jest napisane ze aby winda mogla ja wykorzystywac trzeba
zainstalowac driver do kontrolera pod win95, ale jest taki problem ze nie
mozna tego zrobic... po uruchomieniu zmienia owszem primary i secondary
kontroler z single fifo na dual fifo ale wnida tuz przed pojawieniem sie
pulpitu wiesza sie.....
Moim zdaniem jest to spowodowane tym ze aby zmienic kontrolery an dual
trzeba zamiast standardowego kontrolera zainstalowac Via Cotroler... tak
napisane jest takze w readme ale na plycie w katalogu win9x nie ma zadnego
*.inf, a wedlug instrukcji powinien byc.....

Mam wiec dwa pytania:
1. Czy to cos zmienia tj.czy jest sens z tym walczyc?
2. Jezeli tak to czy ktos kto ma ten driver to czy moglby to wszystko (ten
caly katalog z plyty) spakowac zipem abo rarem i wyslac mi?
ew. podac jakas polska strone/ftp z ktorego moge to sciagnac?

Dodam jeszcze ze gosc ma dwa dyski seagate na jednym kanale,jeden udma 66
(dziala 33 wiadomo..albo nie bo nie wiem czy bez tego driva dziala), drugi
33 (to samo....)

dzienx
pozdrovka all