Re: Abit BE6

Autor: PeterPan (peterpan_at_yoyo.pl)
Data: Tue 04 Apr 2000 - 16:12:01 MET DST

| Przepraszam za być może głupie pytanie :
| Czy patrząc na płytę Abita można stwierdzić czy jest to BE6 czy BE6 II
| Kupiłem coś ale nie wiem czy to wersja BE6 II czy nie - cena była
podejrzanie
| niska.

Z opisu (fotek) zamieszczonych na stronach Abita wyglada na to ze:

*BE6
- gniazdo zasilania ma pod LPT
- ma dwa sloty ISA
- konektory do HDD oznaczone jako IDE oraz UDMA66 sa umieszczone kolejno za
soba (obok siebie - dwa biale, dwa czarne)
- SLOT1 jest z jednej strony na okolo polowie dlugosci oblozoby
kondensatorami

*BE6-II
- zgniazdo zasilania ma za LPT
- ma 1 slot ISA
- konektory do HDD oznaczone jako IDE oraz UDMA66 sa umieszczone jedne pod
drugimi (dwa czarne a pod nimi dwa biale)
- SLOT1 jest z jednej strony prawie na calej dlugosci oblozoby
kondensatorami

To tyle co mozna dostrzec na fotkach zamieszczonych na stronie producenta.
Jak jest na prawde, tego nie wiem.

PeterPan