RE: p3 500E czy 2x cel 500????

Autor: Filozoofil (zbyfek_at_pertus.com.pl)
Data: Tue 04 Apr 2000 - 14:29:29 MET DST

Użytkownik Vindex <vindex_at_post.pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:5f9jescndr9mbd2g4lks02ppoioopk6svp_at_4ax.com...

> Nie - to male co sie dostaje wczesniej :)))

To male to sie nazywa karaluchy. I myszki. Rozowe. ;)

> Taaaaaaaa - i tak znamy prawde :))))

PRAWDA JEST TAM. ;)
[ciekawe, czy zrozumita...]

> Przywiazali go do podlogi wiec wyzej nie siegal :)))

Aaa, to wszystko zmienia. Nie rozumiem jeszcze tylko jednego:
skoro byl przywiazany kolo podlogi, jak udalo mu sie obgryzc klawiature,
ktora zawieszono pod sufitem? Ze o obslinieniu monitora nie wspomne... ;)

> No comments :)))

Lizus.

I tylko, Wojtrus, sprobuj mi tu wyskoczyc, ze nie mowi
sie "lizus" tylko "Linux"... :)))

ZBF