Odp: GeForce a praca wielomonitorowa

Autor: Andrzej Nowinski (nwa_at_mofnet.gov.pl)
Data: Tue 04 Apr 2000 - 14:44:15 MET DST

> To jest jeszcze kwestia ustawienia w biosie kolejnosci rozpoznawania
> kart - powinno byc AGP/PCI. Zwykle default jest na PCI/AGP

na mojej plycie jest AGP jako pierwsze i przy takim ustawieniu dziala karta
GFORCE, ale matrox PCI niestety nie. Jesli ustawie PCI jako pierwsze to
wszystko jest OK, poza tym ze glowna karta jest matrox i o OpenGL GFORCE to
moge sobie pomarzyc. Co mi po GFORCE pracujacym jako druga karta...? A moze
jest jakas mozliwosc wykozystywania w takiej sytuacji akceleracji tej karty?

Bede jeszcze drazyl temat. Moze zadzwonie do pomocy Creativa (to akurat
karta Anihilator Pro) i zapytam. W instrukcji niby jest napisane cos o pracy
na 2 monitorach, ale to tylko taka sciema bo opisywana jest sytuacja kiedy
ich karta nie jest karta glowna... ;( Wydaje mi sie ze to tylko sprawa
sterownikow. Sek w tym ze nie wiem czy takie sterowniki wogole istnieja.

--
Andrzej Daniel Nowinski
  nwa_at_mofnet.gov.pl