Re: Jakie dyski twarde

Autor: kristof (kris12_at_poczta.wp.pl)
Data: Tue 04 Apr 2000 - 14:19:43 MET DST

Jacek Pietruszczak wrote in message ...
>Mam dylemat jaki dysk twardy kupić. Po pierwsze vhodzi mi o firmę - czy
>Quantum (wiolniejsze, głośniejsze, ale odporne na wstrząsy i tolerancyjne
na

calkiem niezly ale faktycznie nie najcichsze
>overclocking), czy Seagate (szybsze i podobno delikatne). A może droższe

wcale nie takie delikatne najnowsze baracudy wytrzymuja calkiem niezle
wstrzasy (ale raczej nie polecam, sa raczej krutkodystansowe :( )
>IBM'Y. Chętnie wysłucham wszelkich opinii.

zdecydowanie najsolidniejsze chociaz nie najszybsze (ciut wolniejsze od
baracud ), dosyc ciche (u mnie w kompie w ogole go nie slychac - bo go
wiatraczki zagluszaja :) )
>Mają być ATA66, ok 10-13 GB.

kup 20 GB IBMa za jakies 900 PLN, mysle ze sie nie rozczarujesz

pozdro

--
kristof
kris12_at_poczta.wp.pl