Re: Najnowszy Pentium III 1 GHz

Autor: Vindex (vindex_at_post.pl)
Data: Tue 04 Apr 2000 - 13:04:07 MET DST

On Tue, 04 Apr 2000 10:39:01 GMT, rsokol_at_iname.com (Radoslaw Sokol)
wrote:

>Hi,
>
>Człowiek post niżej pisze, że nie ma problemów :)

Ja nie mam problemow z maluchem - czy to czegos dowodzi? :)))

>Zresztą AGP ponad x1 ma większy sens praktycznie jedynie w grach --
>jak ktoś buduje stację roboczą czy serwer na Athlonie, to AGP mu
>jest na nic :)

Powiedzmy ze sie nie zgodze :)) Jesli to jest stacja graficzna to moze
sie przydac :)) Nie jest to _wielki_ problem ale jednak jest

>Ale teraz raczej bierze się KX133 -- mimo wszystko jest troszeczkę
>szybszy, a kompatybilność jest na poziome MVP3 lub nawet lepsza,
>czyli jest całkiem nieźle.

Dokladnie. Tylko szkoda ze tak pozno i ze te plyty sa u nas tak trudno
dostepne ...

Pozdrowienia

Vindex