Re: Karat dziwiekowa

Autor: Mike (grabczyk_at_delta.sggw.waw.pl)
Data: Tue 04 Apr 2000 - 10:40:33 MET DST

> Czesc.Mam sb64 do czego to najlepiej podlaczyc ?
> do wyboru mam wieza (stara ale dziala) glosniki ze wzmacniaczem i bez.
> Co bedzie najlepsze i do ktorego wysjcia mam to podpiac ?
> Tyle.Pozdrowienia !

Karta SB64 którą miałem doskonakle radziła sobie z wieżą (i takie
rozwiązanie polecam) jak i z zamodzielnymi głośnikami bez wzmacniacza (ma
dostatecznie duży wewnętrzny wzmacniacz, co powoduje, że rozwiązanie w
postaci głośników aktywnych jest chyba trochę bez sensu). Jeśli chodzi o
wyjścia to do wzmacniacza lub głośników aktywnych line out, zaś do
samodzielnych głośników spk out

Pozdro
Mike